• Hyppää ensisijaiseen valikkoon
  • Hyppää pääsisältöön

Digiaargh

WordPress-verkkosivut ja sisällöntuotanto

Digiaargh
  • Palvelut
    • Verkkosivut
    • Verkkokaupat
    • Tekstit ja sisällöntuotanto
      • Asiakastarinat
      • Blogitekstit
      • Copywriting
    • Hakukoneoptimointi (SEO)
  • Verkkosivut
  • Sisällöntuotanto
  • Töitämme
  • Meistä
  • Blogi
  • Ota yhteyttä
Etusivu » Blogi » Markkinointi

Markkinointi

  • Tietoa verkkosivuista ja viestinnästä, esimerkkejä tehdyistä töistämme ja Digiaarghin ajankohtaisia kuulumisia löydät alta.
    • Kaikki kirjoitukset
    • Inspiraatio
    • Kehitys
    • Markkinointi
    • Työnäytteet
    • Uutiset
    • Vastuullisuus
    • WordPress
    • Yleinen
  • Mikä on laskeutumissivu?

    7.5.2025

    Laskeutumissivu eli landing page (markkinointipöhinäksi ländäri) on yksittäinen verkkosivuston sivu, jolle ohjataan ihmisiä tietyn polun, kuten hakukoneiden tai maksetun mainonnan kautta. Laskeutumissivulla on selkeä tarkoitus ja tavoite, kuten myydä tuotetta tai palvelua tai kerätä tilaajia sähköpostilistalle (eli liidejä). Arkipuheessa laskeutumissivulla voidaan joskus viitata tavalliseen palvelu- tai tuotesivuun, johon löytyy polku esimerkiksi sivuston päävalikosta. Tarkkaan ottaen […]

    Kategoriassa: Markkinointi Avainsanoilla: laskeutumissivu

    Marjukka Nyberg – Asiantuntijabrändiä tukevat verkkosivut

    2.5.2025

    Loimme Marjukka Nybergille markkinoinnin kivijalaksi visuaalisesti miellyttävät ja ammattimaiset WordPress-kotisivut ja autoimme hänet alkuun sisällöntuotannossa toteuttamalla avainsanatutkimuksen ja luomalla valmiin sisältösuunnitelman. Marjukka Nyberg on psykologi ja pitkän linjan viestinnän ja johtamisen ammattilainen, joka on käynnistänyt aiemmalla urallaan kaksi menestynyttä yritystä ja palasi vielä eläkkeelle jäätyään työelämään käynnistääkseen kolmannen. Oman yrityksensä kautta Marjukka auttaa työyhteisöjä kriisien […]

    Kategoriassa: Markkinointi Työnäytteet WordPress

    Verkkokaupan tuotekategoriat myynnin tukena: mitä verkkokauppiaan kannattaa tietää?

    23.4.2025

    Kun verkkokaupan tuotevalikoima kasvaa, kasvaa myös tarve jäsentää tuotteet selkeästi. Esimerkiksi WooCommercessa tähän on oletuksena kolme työkalua: Samoja toiminnallisuuksia voidaan hyödyntää myös monilla muilla verkkokauppa-alustoilla, joskin niiden nimitykset voivat vaihdella. Erilaisten jäsentelyjen hyödyntämisestä ja toimintalogiikan ymmärtämisestä voi olla etua myös tavallisilla verkkosivustoilla esimerkiksi blogissa. Tuotekategoriat Tuotekategoriat ovat verkkokaupan selkäranka. Ne muodostavat hierarkkisen rakenteen, jossa tuotteet […]

    Kategoriassa: Kehitys Markkinointi WordPress

    Avainsanatutkimus – mikä se on ja miten sellainen toteutetaan?

    26.2.2025

    Mikä on avainsanatutkimus? Avainsanatutkimus on keskeinen osa hakukoneoptimointia. Avainsanatutkimuksen avulla saadaan tietoa siitä, millaisilla avainsanoilla sivusto nousee esiin hakukoneissa, millaisia hakuja aiheeseen liittyen tehdään (eli millaisilla avainsanoilla sivusto voisi tulevaisuudessa nousta esiin hakukoneissa) sekä siitä, millainen on eri avainsanojen kilpailutilanne. Avainsanatutkimuksen pohjalta tehdään päätökset hakukoneoptimoinnin toimenpiteistä eli siitä, miten olemassa olevia sisältöjä tulisi kehittää ja […]

    Kategoriassa: Kehitys Markkinointi

    Bing Webmaster Tools – Unohdettu työkalu hakukoneoptimoinnissa?

    5.2.2025

    Hakukoneista puhuttaessa ensimmäisenä mieleen tulee yleensä Google ja siihen liittyvä työkalu Google Search Console. Tämä ei ole yllättävää, sillä Google hallitsee hakukonemarkkinoita ylivoimaisesti. Muita hakukoneita ja niiden tarjoamia työkaluja ei kuitenkaan kannata unohtaa, kun haluat tavoittaa mahdollisimman laajan yleisön ja optimoida verkkosivustosi hakukonenäkyvyyden kokonaisvaltaisesti. Google Search Consoleen verrattava Bing Webmaster Tools on työkalu, jota käyttämällä […]

    Kategoriassa: Markkinointi

    Tekninen hakukoneoptimointi: tärkeimmät asiat, jotka sinun tulee tietää

    24.1.2025

    Tekninen hakukoneoptimointi (SEO) on verkkosivuston perusta, joka vaikuttaa siihen, kuinka helposti hakukoneet voivat löytää ja indeksoida sivuston sisältöjä. Toimiva tekninen SEO parantaa sivuston suorituskykyä, käyttäjäkokemusta ja näkyvyyttä hakutuloksissa. Tässä tekstissä käymme läpi keskeiset asiat teknisen hakukoneoptimoinnin toteuttamiseen (ei tärkeysjärjestyksessä). Teknisten toimenpiteiden toteuttaminen vaihtelee alustakohtaisesti, mutta esimerkiksi WordPress-alustalle on saatavissa lisäosia, jotka nopeuttavat toteutusta huomattavasti. Yksi […]

    Kategoriassa: Markkinointi

    Oston esteen kumoaminen sovellustyökalulla – Esimerkki ptjesse.fi-sivustolta

    14.1.2025

    Löysitkö verkkosivustoltasi tai verkkokaupastasi puutteen, johon alusta ei tarjoa valmista ratkaisua? Tai onko asiakkailtasi noussut toive lisätoiminnallisuudelle? Sivustolle upotettavat sovellustyökalut ovat kätevä ratkaisu monenlaisiin sivuston kehitystarpeisiin ja asiakastoiveisiin. Työkalu voidaan räätälöidä vastaamaan täsmällisesti sivuston ja sen käyttäjän tarpeita. Kävijäanalytiikkaa seuraamalla ja tietoa analysoimalla verkkosivustolta tai verkkokaupasta on mahdollista löytää kohtia, joissa kävijät hämmentyvät tai törmäävät […]

    Kategoriassa: Kehitys Markkinointi Työnäytteet

    Robotin käsi ja ihmisen käsi kohtaavat.

    Miten hakukoneoptimointia tehdään – sisällöllinen hakukoneoptimointi

    19.12.2024

    Hakukoneoptimointi pitää sisällään toimenpiteitä, jotka voidaan karkeasti jakaa tekniseen ja sisällöllisen hakukoneoptimointiin. Tässä artikkelissa kerromme, mitä käytännössä tarkoittaa sisällöllinen hakukoneoptimointi ja millaisia asioita sisällöntuottajan kannattaa ottaa huomioon, kun hän haluaa tehdä sisällöistä mahdollisimman hakukoneystävälliset. Perusperiaate: hakukoneet rakastavat tietoa Sisällöllisen hakukoneoptimoinnin periaate on selkeä: sisällön tuottamisessa tulee huomioida seikat, joilla varmistetaan, että teksti nousee paremmin esiin […]

    Kategoriassa: Markkinointi

    Neljä eri versiota verkkosivustosi osoitteesta – Ethän pilaa tällä hakukonenäkyvyyttäsi?

    5.12.2024

    Moni verkkosivuston omistaja ei tiedä, että heidän sivustollaan voi olla peräti neljä eri osoitetta, jotka voivat vaikuttaa sekä käyttäjäkokemukseen että hakukoneoptimointiin (SEO). Jos nämä osoitteet eivät ole hallinnassa, ne voivat aiheuttaa ongelmia esimerkiksi sivuston indeksoinnissa ja siten hakukonenäkyvyydessä. Tässä blogikirjoituksessa käymme läpi, mistä on kyse ja kerromme, miten varmistat, että verkkosivustosi on tältä osin teknisesti […]

    Kategoriassa: Kehitys Markkinointi

    Muotoilulla lisäarvoa – FredSen digitaalisen markkinointiviestinnän kehittäminen

    25.11.2024

    Saimme olla osa kokonaisvaltaista myynnin ja markkinoinnin kehittämisprojektia, jossa levykoneiden maahantuontiin ja huoltoon keskittyvän FredSen digitaalinen markkinointiviestintä pistettiin uuteen uskoon. FredSe on vuonna 2019 perustettu suonenjokelainen levykoneiden maahantuontiin, huoltoon ja kunnossapitoon erikoistunut yritys. FredSen missiona on tarjota levytyökoneiden käyttäjille parhaat ja toimivimmat palvelut, ja kaiken toiminnan keskiössä ovat arvot laatu, ketteryys ja asiakaslähtöisyys. Vuonna 2023 […]

    Kategoriassa: Markkinointi Työnäytteet WordPress

    • Sivu 1
    • Sivu 2
    • Sivu 3
    • Seuraava

    Aargh! Digital Oy

    Luova digitoimisto Digiaargh, Tampere. Kaikki oikeudet pidätetään.

    Y-tunnus 3233937-5

    me@digiaargh.fi

    050 547 8678

    Heitä viestiä!

    Yhteistyökumppaneille

    UKK

    Tilaa uutiskirje

    Materiaalit

    Hakukoneoptimointiopas

    Pakolliset pahat

    Tietosuojaseloste

    Evästeasetukset

    Kumppanimme