Rakensimme henkilöstöpalveluita tarjoavalle OivaTyölle uudet, raikkaat kotisivut, joiden laadukas tekninen pohja on täydellinen hakukoneoptimointia ajatellen. OivaTyö Oy on kannonkoskelainen vuokratyövoima-, rekrytointi- ja henkilöstöhallintopalveluita tarjoava yritys. Jo yli 15 vuoden ajan OivaTyö on auttanut yrityksiä löytämään työntekijöitä Keski-Suomen, Etelä-Pohjanmaan ja pohjoisen Pirkanmaan alueella. Vuonna 2022 OivaTyön liikevaihto oli 1,9 miljoonaa euroa. Toiveena käyttäjäystävällinen ja hakukonenäkyvyyttä tukeva […]
Blogi
Kotisivujen hinta – mikä kaikki nettisivuissa maksaa?
Jos olet selaillut ja vertaillut verkkosivupalveluntarjoajien sivustoja, olet varmasti huomannut, että verkkosivuprojektien hintahaarukka on todella laaja: sivusto voi maksaa mitä tahansa satasista kymppitonneihin. Ennen tarjouspyyntöjen kysymistä sinun kannattaa hahmotella itsellesi vähintään suuntaa antava budjetti, mutta vieläkin tärkeämpää on tiedostaa, millaisia tarpeita sivustolle on. Tässä tekstissä kerromme, mitkä kaikki asiat nettisivujen hintaan vaikuttavat ja millaisia asioita […]
Rakkautta ja yksisarvisvoimaa – hyväntekeväisyystoimija Maagisen yksisarvisen kotisivut
Rakensimme hyväntekeväisyystoimija Maagiselle yksisarviselle taianomaisen yksinkertaiset kotisivut, joiden avulla hahmon takana oleva Laura Vesa voi levittää yksisarvisvoimaa ympärilleen entistä vaivattomammin. Tutustu sivustoon. Maaginen yksisarvinen on yksityinen hyväntekeväisyystoimija, joka tuo iloa ja yksisarvisvoimaa lapsille ja perheille, jotka sitä eniten tarvitsevat. Maagisen yksisarvisen voi tavata esimerkiksi sairaalan lastenosastolla, jossa hän käy piristämässä lapsia rankkojen hoitojen aikana. Hahmon […]
Laita kuntoon nämä 3+1 asiaa nettisivuillasi ennen kuin aloitat maksetut mainoskampanjat
Jututimme maksettuun mainontaan erikoistuneen Kublan Risto Silvennoista ja Kosti Koivunivaa ja kysyimme heiltä, mitkä ovat tärkeimpiä asioita verkkosivustolla mainostajan näkökulmasta, eli mitä ainakin pitää olla kunnossa, jotta mainoksiin panostaminen kannattaa. Kun verkkosivuston kävijävirta ehtyy tai verkkokaupan kassan kilahtelu on enää etäinen äänimuisto, tulee monelle mieleen houkutella sivustolle kävijöitä maksetulla mainonnalla. Jos sivusto on jätetty oman […]
Hakukoneoptimoinnin sanasto
Hakukoneisiin ja hakukoneoptimointiin liittyvä sanasto voi joskus hämmentää. Mitä eroa on esimerkiksi hakukoneystävällisyydellä, hakukoneoptimoinnilla ja hakukonemainonnalla? Ja mitä tarkoittaa hakuintentio? Kokosimme avuksesi päivittyvän hakukoneoptimoinnin sanaston. Hakukone Hakukoneen avulla etsitään tietoa internetistä. Hakukoneita ovat esimerkiksi Google, Bing, DuckDuckGo, Baidu ja Ecosia. Google on hakukoneista suurin ja tunnetuin, ja usein sitä käytetäänkin synonyyminä hakukoneelle. Hakusana ja hakutermi […]
Elämää helpottava vinkki asiantuntijan viestintään: rajaa ja palastele
Sparraamme eri alojen asiantuntijoita kirjoittamaan parempia sisältöjä. Yksi usein vastaan tuleva ja kirjoittamista vaikeuttava pulma asiantuntijoilla on, että asiaa tuppaa tulemaan yhteen tekstiin liian paljon. Myynti- ja markkinointiteksteillä on omat piirteensä, jotka poikkeavat siitä, millaista tekstiä asiantuntijat ovat usein tottuneet kirjoittamaan. Oli kyseessä sitten blogiartikkeli, somepostaus tai myyntikirje, niin asiantuntijan riesana on se, että aiheeseen […]
Muista tehdä nämä 6 asiaa, kun yrityksesi muuttaa
Digiaargh muutti hiljattain Jyväskylästä Tampereelle, niinpä muuttoon liittyvät asiat ovat olleet meillä vahvasti mielen päällä. Yrityksen muutto vaatii paljon muutakin kuin tavaroiden ja ihmisten siirtämistä paikasta A paikkaan B: esimerkiksi muuttoilmoitusten tekemistä ja tietojen päivittämistä erinäisiin paikkoihin. Hiisi, mikä työmaa! Jotta sinun ei tarvitsisi muistaa kaikkea, kokosimme sinulle muistilistan, joka kannattaa tsekata läpi, kun yrityksesi […]
Kumppanuuksia ja yhteistyötä
WordPress-sivut tarvitsevat kodikseen WordPress-optimoidun webhotellin tai palvelimen ja verkkokauppa tarvitsee hyvän kattauksen turvallisia maksutapoja. Autamme asiakkaitamme hankkimaan kaikki tarvittavat palvelut sivustojensa ja verkkokauppojensa tueksi. Digiaargh onkin nyt Hostaanin ja Paytrailin kumppani. Asiakkaillemme tärkeimpiä seikkoja palveluntarjoajia ja yhteistyökumppaneita valittaessa ovat kotimaisuus ja paikallisuus. Me toimimme yleensä välikätenä asiakkaan ja webhotellipalveluntarjoajan tai maksunvälittäjän välillä käytännön asioissa, ja […]
Digiaargh loves 💜 Suomen Digimarkkinoinnilla blogia kirjoittavat kaikki
Digiaargh loves 💜 -sarjassa nostamme esiin inspiroivia yrityksiä ja ihmisiä. Suomen Digimarkkinointi on digitaaliseen markkinointiin keskittynyt yritys, joka on muun muassa julkaissut oman kirjan ja jonka verkkosivut ovat käytännössä massiivinen digimarkkinoinnin tietopankki. SDM:n blogi on varmasti tullut tutuksi kaikille digimarkkinointiaiheita googlettaneille. Sen jälkeen, kun yhteistyökumppani totesi keskustelussa, että ”Suomen Digimarkkinointi on sellainen, että ihan sama […]
Myytti: WordPress-sivuston päivittäminen on hankalaa
Olemme monta kertaa törmänneet harhaluuloon siitä, että WordPress-sivuston sisällön päivittäminen olisi hankalaa tai että WordPressin hallintapaneeli olisi jollakin tapaa sekava. Tällainen ajatus juontaa yleensä juurensa siihen, että asiakkaalla on aiempia, huonoja kokemuksia WordPress-sivuston hallinnoimisesta. Fakta on se, että WP-sivuston sisältöjen päivittäminen voi olla hyvinkin hankalaa – jos sivusto on hankalaksi rakennettu. Oletusarvoisesti WordPress-sivuston hallinnointi on […]