Tämä on kolmiosaisen tone of voice -blogisarjamme kolmas ja viimeinen osa. Aiemmissa teksteissä kerroimme, mitä tarkoittaa tone of voice ja miten löytää brändille oma tone of voice. Tässä tekstissä kerromme, mikä on tone of voice -ohjeistus, kenelle se on hyödyllinen työkalu ja miten sitä kannattaa hyödyntää. Tone of voice -ohjeistus on yrityksen (viestinnän) sisäiseen käyttöön […]
Blogi
Digitaidot haltuun verkkosivuvalmennuksella – Viitasaaren kylät löytyvät nyt samalta alustalta
Viitasaaren kaupungin hallinnoima Digikeskus-hanke järjesti Viitasaaren kylille verkkosivuvalmennuksen, jossa kyläaktiivit pääsivät harjoittelemaan WordPress-verkkosivujen päivittämistä varta vasten heille luodussa valmennusympäristössä. Rakensimme kylille yhteisen pikkasenparempiakylia.fi-alustan ja ohjasimme kolme valmennuskertaa paikan päällä Digikeskuksen tiloissa. Viitasaarella vuonna 2021 käynnistyneen Digikeskus-hankkeen keskeisinä tavoitteina on jalkauttaa digitaalista osaamispääomaa, synnyttää digitaalisen kehityksen ja oppimisen solmukohtia, madaltaa aloittamisen kynnystä digitaalisuuteen liittyvissä asioissa ja […]
Potkua myyntiin ja markkinointiin yrityspalvelusetelillä
Jyväskyläläisillä yrityksillä on nyt hyvä mahdollisuus päästä kehittymään Business Jyväskylän yrityspalvelusetelin avulla. Yrityspalvelusetelin asiakasyritysten haku on avoinna 22.5.–11.6.2023. Setelin arvo on 5000 €, josta yritysten omavastuuosuus on 20 %. Digiaargh on yksi yrityspalvelusetelin palveluntuottajista. Tarjoamme palveluja viestinnän kehittämiseen sekä verkkosivujen ja verkkokauppojen optimointiin. Jokaisesta palvelusta sinulle jää myös toimintaohjeet tulevaisuutta varten. Jos pohdit, olisiko Digiaargh […]
Ravintolan verkkosivut herauttavat veden kielelle ja kutsuvat syömään
Ravintolan verkkosivut ovat parhaimmillaan kuin virtuaalinen piipahdus paikan päälle haistelemaan keittiöstä kantautuvia tuoksuja. Ne herauttavat veden kielelle ja kutsuvat kylään. Rakensimme simppelit ja kutsuvat verkkosivut oululaiselle Kipparin Pizzalle. Tutustu sivuihin tästä. Kipparin Pizza sai alkunsa vuonna 2021 halusta tarjota ihmisille maukasta, itse tehtyä ja persoonallista ruokaa. Ensin syntyi kesäisin auki oleva Torin Kippari Oulun Torinrantaan, […]
Miten löytää oma tone of voice?
Tämä on kolmiosaisen tone of voice -blogisarjamme toinen osa. Sarjan aiemmassa osassa kerroimme, mitä tone of voicella tarkoitetaan ja miksi se on tärkeä asia pohdittavaksi niin pienille kuin suuremmillekin yrityksille. Tässä tekstissä kerromme, miten voit luoda omalle brändillesi sopivan tone of voicen. Tone of voicella tarkoitetaan viestinnän sävyä. Periaatteessa se ei eroa kovinkaan paljon siitä, […]
Digiaargh on Koodia Suomesta ry:n jäsenyritys
Digiaarghille vuosi 2023 on verkostoitumisen vuosi. Toivomme tänä vuonna kasvattavamme verkostoamme yhä uusilla yhteistyökumppaneilla ja tutustuvamme uusiin eri alojen osaajiin. Yrityksen alkutaival on auttanut meitä kirkastamaan omia vahvuuksiamme ja sitä, millä tavoin me voimme parhaiten auttaa asiakkaitamme viestimään paremmin. Digiaargh on kustomoituihin WordPress-sivustoihin ja WooCommerce-verkkokauppoihin erikoistunut digitoimisto, joka hallitsee sivujen lisäksi myös sisällöt. Olemme täysin […]
Miksi emme voi luvata, että uusi sivustosi löytyy ensimmäisenä Googlen hakutuloksista?
Googlessa tehdään maailmanlaajuisesti 3,5 miljardia hakua päivässä. Haemme hakukoneista luontevasti vastauksia kaikenlaisiin kysymyksiin niin työssä kuin vapaa-ajalla: tarkistamme faktoja, etsimme yhteystietoja ja aukioloaikoja, vertailemme hintoja ja tutkimme toisten ihmisten kokemuksia ennen ostopäätöksen tekemistä. Hakutulosten kärkipaikat ovat niitä, joiden linkkejä klikkaillaan eniten. Hakukoneet ovat erityisen hyvä keino tavoittaa uusia silmäpareja, joille yritys ei ole ennalta tuttu. […]
Näin luot helposti oman lohkon Gutenberg-editoriin
Tässä blogipostauksessa käydään läpi, kuinka voit tehdä helposti oman lohkon WordPressin oletuseditoriin eli Gutenbergiin. Gutenbergissa on valmiina useita valmislohkoja sivuston rakentamisen pohjaksi. Omilla lohkoilla Gutenbergin valikoimaa voi laajentaa luomalla erilaisiin tarpeisiin soveltuvia valmislohkoja. Lohkovalikoiman laajentaminen voi olla tarpeen etenkin, jos sivustolle halutaan luoda räätälöityä ja brändi-ilmeen mukaista sisältöä mahdollisimman helposti. Gutenbergin vakiolohkoja ovat esimerkiksi: Oletuslohkojen […]
Kilpailukykyä perheyritykselle uudella verkkokaupalla
Mikä olisikaan sopivampi aika uusia verkkosivut kuin lähestyvä merkkipäivä? Loimme 50 vuotta täyttävälle Ompelukone Keinoselle uudet, perheyrityksen lämmintä henkeä ja pitkää kokemusta huokuvat verkkosivut ja verkkokaupan. Tutustu sivuihin. Perheyritys Ompelukone Keinonen on palvellut ompelun ystäviä Jyväskylässä jo pian 50 vuoden ajan. Ompelukoneiden, peitetikkikoneiden, saumureiden ja ompelukonehuollon lisäksi Ompelukone Keinonen tarjoaa huikean valikoiman ompelutarvikkeita. Monipuolinen valikoima […]
Astetta tyylikkäämpi ompelusivusto
Ompelemista on harrastettu kivikaudelta asti, mutta ompeluaiheisten sivujen ei missään nimessä tarvitse näyttää kivikautisilta! Rakensimme astetta tyylikkäämmän ompelusivuston uunituoreelle Langansuunta-yhteisölle. Tutustu Langansuunnan uusiin sivuihin tästä. Langansuunta.fi on yhteisö ompeluharrastajille ja alan ammattilaisille. Sivustoa ylläpitää Ompelumedia Oy:n yrittäjä Sanna Keinonen. Sanna on elänyt ompelun maailmassa koko elämänsä, ja hänen missionsa on rakentaa maailmaan parempaa ja kestävämpää […]