Verkkosivujen suunnittelu käynnistyy aina palaverilla, jossa pyrimme saamaan mahdollisimman hyvän käsityksen asiakkaan toiveista ja tarpeista sivujen suhteen. Meidän asiakkaamme tarpeiden lisäksi … [Lue lisää...] tietoaKohderyhmän merkitys verkkosivusisällöissä
Blogi
Saavutettavuus lisää yhdenvertaisuutta ja hyödyttää meitä kaikkia
Saavutettavuusdirektiivi velvoittaa julkista sektoria ja osaa yksityisen ja kolmannen sektorin organisaatioista tekemään verkkopalveluistaan ja sovelluksistaan saavutettavia. Siitä huolimatta … [Lue lisää...] tietoaSaavutettavuus lisää yhdenvertaisuutta ja hyödyttää meitä kaikkia
Mitä on asiakaspalvelu verkossa?
Verkkokauppojen nousun ja kaikenlaisten verkkopalvelujen lisääntymisen myötä asiakaspalvelu on siirtynyt yhä enenevissä määrin verkkoon. Asiakkaita palvellaan fyysisen myymälän tai toimipaikan sijaan … [Lue lisää...] tietoaMitä on asiakaspalvelu verkossa?
Verkkosivut eivät ole käyntikortti – Miksi verkkosivut kannattaa pitää ajan tasalla?
Toisin kuin kortille painettua tekstiä, verkkosivujen tekstiä on helppoa tarvittaessa päivittää. Tässä tekstissä kerron, miksi on tärkeää pitää verkkosivujen sisällöt päivitettyinä. Miten … [Lue lisää...] tietoaVerkkosivut eivät ole käyntikortti – Miksi verkkosivut kannattaa pitää ajan tasalla?